torsdag den 9. juni 2011

Ønskelisten

Her vil jeg samle nogle billeder af ting jeg ønsker mig til jul/fødselsdag, og ting jeg sparer op til, eller bare sådan generelt er på jagt efter.



En amagerhylde, eller 2...må gerne være et genbrugsfund som jeg selv skal sætte i stand.


En hel væg med Billy reoler fra Ikea, med topspot og det hele, er jeg ved at spare sammen til - de skal stå i stuen nedunder, der hvor klaveret står nu...og klaveret?...Ja det må vi se på til den tid..;o) Stuen dernede skal også lige males hvid, og der skal et blomsterfotostat op på modsatte side af hvor klaveret er i dag.



2 sæt af disse vidunderlige sæt sengetøj fra Småfolk, skal også være meget velkomne inden for mine døre.



Så ønsker jeg mig også en gyngestol - drømmen er denne dejlige sag fra Eames, men DEN tror jeg ikke lige Jan er med på, så det bliver nok højst sandsynlig en alm. gammel hvid, men den er nu også lækker!





Når vi er ved de hvide møbler, kan jeg lige så godt tilføje en hvid kærestebænk - sådan én har jeg LÆNGE ønsket mig ;o)


Denne dejlige stol fra Kartell, ville virkelig pynte foran mit sminkebord i mit soveværelse..



Baby Maskros fra Ikea, DEN skal helt sikkert indkøbes, til loftet i stuen ovenpå!






Hoptimister, både til at stå og hænge - også nogle der har været på ønskelisten længe.




En medaljon i sølv, med lang kæde - helt sikkert et ønske til fødselsdag eller jul.








Så Jan, nu er der ingen undskyldning for ikke at kunne finde en gave - hah!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar