onsdag den 8. juni 2011

Hej, og velkommen til min blog.

Ja så blev jeg blogger! Jeg har længe leget med tanken om at oprette en blog, der skulle samle alt omkring mig som person, og min dejlige familie. Her kan familie, venner, og andre følge med på sidelinien i hvad der rører sig hjemme hos os, og hvad jeg går og sysler med. Måske finder du inspiration, måske bliver du klogere på nogle ting, eller også får du bare et godt grin!


Navnet på min blog er ikke tilfældigt, det er opstået af at jeg/vi jo er hjemmemennesker. Vi elsker simpelhen at være hjemme, hvor vi får gode ideer til små forbedringer/indretning (det er jo nok mest mig), og ellers bare har max gas på hygge og samvær.


Bloggen vil løbende blive tilføjet billeder og tekst af forskellig karakter, mest noget omkring vores liv, men også rigtig meget om mine gør det selv projekter, i form af indretning, møbelrestaurering, og kreative sysler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar